Ada008 gun icinde az biraz hareket edince sag bobregime feci agri giriyo sag ayagimi hareket ettirince bile bobregim agrimaya basliyo kendimi oyle cok asiri da yormuyorum ama yine oluyo.Size oluyo muydu kizlar bazilari bobrek tasi dusurme vs demis
Kfiliz Ada008 beyzacmvrc çok geçmiş olsun canım suan aynı sıkıntı bnde de var. Bol du iç ve gece sağ tarafına yatma. Ağır ev işi yapma ben pazar taptım gün agrıdı mesela parol içtim bir tane dikkat et ve üşütme böbregıbı sıcak tut
beyzacmvrc Kfiliz teşekkür ederim dikkat ediyorum söylediklerinizi hep yaptım bende fayda rrtti baya büyüme durmuş demisti en son doktor. Ama bazen işte çok ayakta kalincs falan ağrı oluyor hala
Kfiliz Elilar2225 siz nasıl atlattınız bu süreci size iyi gelen şeyler nelerdi doktorunuz ne önerdi. Benım20 haftamda çöktü suan 23haftamdayım. Sizin kaçıncı haftada çıktı?
Kfiliz beyzacmvrc Sizinle konuşmuştuk değil mi :)) hatırladım ama emin olamadım :)) ben temizlik yaptım agrı olur gıbı oldu dıkkat edın ayakta kalmak agrı yapmıyor ama zorlamak güç uygulamalı bişeyler yapmak ağrı yapıyor. Dün parol içtim baktım hafıften var hemen artmasın diye içtim bugün yok daha iş yapmıcam cam felan silmiştik kız kardeşimle
Kfiliz beyzacmvrc yapma canım ben yapmıcam artık zorlamıcam kendımj bizden ve bebegımızden önemli değil 😉
Kfiliz Elilar2225 çok geçmiş olsun bebeği nasıl inşallah ıyıdır :)) ameliyatı Hangı raddede oldunuz benım genişlemem sağda 1-2 solda minimal çıktı sizin sitent takıldığında kaçtı genişlemeniz. Benim 1 kez öyle çok şiddetli oldu ilk olduğu zamam alttan muay vs yapıldı anlamadılar usg çekildi ama genişleme o zamam çıkmamıştı idrarda hafıf enfeksıyon var ama oda bu ağrıyı yapmaz vs demdi bebek iyiydi çok şükür açılma vs yoktu. Çok korkuyorum bende erken doğum olayından.
Elilar2225 Kfiliz grade 2 idi genişleme. Stent takıldı. Eğer takmasalardı daha erken olurdu doğumum yine 37ye kadar gitti şükür. Bebeğim iyiydi zaten doğumdan sonra hemen düzeldi böbreğim. İlaç pek tavsiye etmem çünkü su ilaçtan daha iyi. Gün içinde 5-6 litre su içiyordum. Ağrıma iyi geliyordu.
Elilar2225 Kfiliz ilaç kullanmadım yalnızca su içtim. Stent takılmazsa genişleme devam eder ve erken doğuma sebep olur. Bana stent takılmasaydı herhalde 37i göremezdim