Biryeniannee Kizlar nasil gidiyor iyi misiniz şikayetleriniz var mi? Benim midem çok yanmaya başladı , ayaklarım ağrıyor ve şiştiler 😓 bazen belim ve karnım da sancılar oluyor, ayağa kalkarken yatakta dönerken çok zorlanmaya başladım.. sizde nasil durumlar ?😘
Lulu02 Biryeniannee beni en çok kuyruk sokumu ağrısı zorluyor oturuken sırt üstü yatarken çok zorlanıyorum mide yanması kasık ağrısı nefes darlığı da cabası zaman su gibi akıp geçse de kavuşsak oğlumla 😅🙏❤️
Melo-fndkc Biryeniannee ben de tam 29 haftalığım hayatım ve aynı durumdayız. Acayip bir ödem var ellerim ayaklarım şiş ve ağrıyor. Ayakta çok durursam hele ayaklarım karıncalanıyor batıyor basamıyorum. Kaburga ve sırt ağrım çok fazla. Arada mide yanmam oluyor nadiren de olsa. Ve kasıklarımda çok baskı hissetmeye başladım. Nefes nefese kalmak da ayrı cabası 😅