Evet canım bende de o haftalarda aynı şikayetler vardı doktora söyledim nst istedi ve 2 hafta sonra tekrar gelmemi o sırada o tarihe kadar doğurmazsan tabi diyede eklemişti nst sonucum normal çıktıktan sonrada yinede kendimi yormamamı dinlemem gerektiğini söyledi şu an 37+3 çok şükür fazla ayakta durmamaya çalışın 🤲🏻🤲🏻