Ben mide yanmasıyla 2,5 aylık hamileyken tanıştım. 1 ay inat ettim herkes yaşıyor bende sabredeceğim dedim, ancak 1buçuk ay dayanabildim çünkü hiçbir şey yiyip içemedim, o yanma öksürtüp kusturuyordu beni, elim ayağım tutmuyordu o derece düşün. Sonra doktoruma söylediğimde rennie ya da gaviscon iç demişti. Şuan 29 haftalık gebeyim hala midem yanıyor, gaviscon içiyorum hafiften bastırıyor ama kesin çözüm değil maalesef. Ben mide yanmasını çok uzun süredir yaşıyorum, süt iç dediler midem daha çok yandı, muz ye dediler hastanelik olacak dereceye geldim, ayva elma armut gibi meyveler önerdiler, içlerinden armutu bir kaç kere yiyebildim diğerleri hep midemi yaktı. Yoğurt ye diyen oldu yedim yine geçmedi. Diyeceğim şu ki insanların tavsiye ettiği şeyleri dene sana iyi gelirse kullanmaya devam et, ben şurupla hafiflettim yanmayı. Ki mide yanmam geçmedi, açta olsam tokta olsam mide yanmam hep var, sadece umursamamaya çalışıyorum