ilkay_01 Kızlar Meryem ana otunu duyanınız var mııı? Normal doğum düşünenler sancı başladığında suda bekletip içince doğum kolaylaşıyormuş rahim ağzının açılmasına yardımcıymış İçeniniz oldu mu tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Ozge1177 ilkay_01 ben yaptım suya koyup acılmaya başlayınca suyundan içtim 2 yudum etkisini gördüm bence
cokkasmabeabi ilkay_01 icmedim. Ama yatis yapıldığında eşime rica ettim koydu yanına telefondan dua vs açtı çok rahat bir doğumum oldu doğum olunca da eşime haber verildi o da sudan çekti. Geri çekilmesi önemli yoksa kanama durmuyormus. Yine doğumda Meryem Ana otu kullanicam unutuyorum almayı iyi hatirlattiniz 🥲
Asdfgh21 ilkay_01 bende bugün aldom ama tam olarak anlayamadım suyu hazır edip doğjm başlayınca içine mi konmalı hangi dualar okunmalı
Kukulikukuli12 ilkay_01 hastaneye yanıma aldım. Nutella kavanozu götürdüm asıl dogum sancıları başlayınca suya koydum önce ben okudum. İhlas Felak naz inşirah suresi fatiha ve ayatel kürsi. Sonraa rekafaycoma dedim bildiğin duaları oku dıye. 3 saatte dogumum oldu bin şükür cok kolaydı. Ama suyundan içmedim ben.