Kiz annelerine sormak istiyorum sizin kiziniz ne zmn geldi kiz erken gelir diyorlar dogrumu oglan gec diyorlardi tam günün de geldi oglum 38 haftalikti geldiginde kızıma hamileyim 34 bitti 35haftalik olcaz inşallah ne zmn gelir bu arada normal dogumum olcak yuruyuslerimi yapiyorum yavas yavs 37 haftalikta spr aletlerine binmek istiyorum inşallah bklm