Seresozge aksam yatmadan once birkac saat bir sey yeme sadece elma ye yatmadan. Ben cok cektim hatta en cok mide yanmasindan cektim uyuyamazdim uyusam uyandirirdi gaviskon almaya basladim doktor 4 olcege kadar kullanabilirskn gunde dedim gunduz soda elma falan idare ediyodum geceleri gaviskon hakkimi kullandim. Napsam kar etmedi cunku. Doguma giderken bile mide yanmasindan kivraniyodum. Dizlerimi dovuyodum ya tatli falan yersem. Guzel haber dogurdugum gece tamamen gecti :)