Merhaba. Hamile olduğumu reglim gecikmeden erken gebelik testiyle öğrendim. İki gün gecikmeden sonra kan verdim geçen hafta pazartesi 24 çıkmıştı bayram girince bidaha gidemedim şimdi 1 saat önce verdim beta 461. Sadece kan sonucuma baktırdım ultrson felan olmadı. Kese felan olusmus mudur bebek kesede mi ilk hamileliğim aşırı korkuyorum. Ultrason ne zaman girmeliyim folik asit felan yazmışlar hiç bişi demedi doktor napsam bilemedim