idemiray-8 Merhaba hanımlar 32 haftalığız çok fena burun tıkanıklığı yaşıyorum nefes alamayacak kadar. Çözümünüz var mı
Uduruu idemiray-8 bende aynıyım burun tıkanıklığı masajı yapıyorum kendime 5 dk sonra falan açılıyor deneyin bence bi
snmprlk_ idemiray-8 ben daha 10. Haftamdayım ama bendede var burun tıkanıklıgı maalesef😞 deniz suyu aldım eczaneden bebekler ıcın olanından , onu kullanıyorum . Günde 6 kez kadar sıkılabılıyor , memnunum.
antk_05 idemiray-8 bende de oluyor özellikle yattığımda. İki yastık kullanıp başımı yükseltince baya rahatlıyorum.