Kızlar 20 haftalık gebeyim. İki gündür bebeğimin hareketlerini çok nadir hissediyorum bu normal mi. Daha önce daha yoğun sık hissediyordum. Özellikle akşamları hiç durmazdı. Simdi öyle değil. Neden olabilir bu durumu yaşayan var mı çok korkuyorum açıkçası bir problem mi var diye. Eşim de şu an askerde iyice stres oldum