deryaduman47 Selamünaleyküm canlar❤napiyosunuz nasılsıniz biz bugün tam 30 haftalik olduk sizde durumlar nedir kaç haftalıksınız nasıl gidiyor hamilelik ağrınız falan var mı
Tubag1 deryaduman47 bende bugün 30 oldum ve ytarken nefes alamıyorum uyuyamadım hala sizde de var mı o sorun
yagmur089 deryaduman47 35 olcaz 34 yeni bitiyor iste ama geceler uyku yok ya bel agrilari oluyor belimi yaslamadigimda bazen bacak agrim oluyor bide sbhlari asiri bulantim oluyor 😖ymk yiyemiyorum zorlada olsa azcik yiyorum kuscak olsam bile kusma derceegine geliyorum yani o derce aksamlari bile yiyemiyroum cok zor ya bu bulantı tam bitti dedim yeniden basladi ya onun haricinda hersey normal sncim vs yok dendi
Tgcccc Bende 28.mide yanması perişan etti.Gaviscon renni karışık gidiyorum kafama göre.Kafası yukarıdaymış bide.Boğazım tahriş oldu yanmaktan.Umarım pozisyonunu değiştirir😔
Kubra-ulas deryaduman47 aleyküm selam 🥰 32 haftalığız.şu iki gecedir yüreğim ağzımda uyuyorum. Benim oğlan gece çok durgun. Çok korkutuyor beni. Saat başı uyanıp kontrol ediyorum 🤦♀️ Gündüzleri maşallahı var. Ama iki gecedir haram oldu bana
Youngmotherr deryaduman47 24+0 olduk bugün, ağrılarım çok var doktoruma sancılarımın olduğunu söyledim yalancı sancılar bunlar tedirgin olma dedi onun dışında çok iyiyiz 🌸
siyahinciii Gece 12 den sonra tek yumurta ikizlerim ile 20. Haftaya giriyoruz Rabbimin izniyle bir cennet kuşumdan sonra ilaç gibi geldiler tek sıkıntım cinsiyetlerini hala bilmiyoruz göstermiyorlar eşek sıpaları 🐣🐣
deryaduman47 Deletedmom_49 zaman su gibi emin ol rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canm
3Tospikannesi deryaduman47 Aleyküm selam 21 haftalık olduk kızımla iyiyiz şükür tek sıkıntım kızımda böbrek genişlemesi çıktı nasıl olacak bilmiyorum
deryaduman47 3Tospikannesi benim bebeğim de de çıktı böbrek genişliği allahim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah