Yasemindemirtas Kızlar ilkini koydugumda hiç böyke olmamıstı şimdi orası sanki bisey yürüyomus gibi kaşınıyo cok fena. Ve fitil geriye aktı biraz :( neden olmus olabilir kasınma ? Yan etki mi acaba
mineeeee Yasemindemirtas bende bir tane koydum bugün yarın nasıl olacak bakalım. Birde sizde akıntı geldi mi fitil den sonra .Bende geldi de normal mi acaba
Yasemindemirtas mineeeee ilaç geriye akıyo ;( ben bide yatmadım koyduktan sonra bi faydası olmadı galiba
mineeeee Yasemindemirtas en az 40 dk kaldı uzanmaniz gerek .Bende de az bir şey akmisti.Ilk defa koyduğum için. İstemedim ama doktor dedi herkes nasıl koyuyorsa sende koyacaksın dedi 😔 mecbur bebisim için koydum artik
mineeeee Yasemindemirtas Afedersiniz ama birde elinizi iyice yıkayıp az bir şey parmağınızla yitmeniz gerek
_RainBow Neden fitil yazdılar acaba 🤔banada yazdı doktorum çok kaşıntı olmuştu kremini kullandım geçti gibi ama muayene olucam içim rahat değil fitilini kullanmadım cuma günü eğer mantar falan varsa kullanıcam 🧐
mineeeee _RainBow aman dikkat edin bende de tam bitti diyorum başlıyor. bana enfeksiyon dan dolayı yazdı. Akintilar imin rengi kahverengi ye dönüyor cunku