anneoluyorum101 Ruhsuz 21. Hafta 5. Ay hala demi Bende 19+1 deyim hareketlerini hissediyorum minik minik enfeksiyon derdimden başkası bişeyim yok Allah’a şükür tabi büyüyen göbeğin de azıcık hareketlerimi kısıtlaması dışında
Aybeniz yarn 21 olcam insallah 🤲🏻 saglıcakla zamanında kavusalım 🥰🤲🏻 bulantılar azaldı ama arada bel ve kasık agrısı yokluyor normldir sanrm rahim büyüdüğü içindr kilolu oldgm için net tekme hisstniyorm ama asagı vuruyor hıckırıyor hissedyor😀
Ruhsuz Besstee ayenn öyle bir gün bakıyorum gayet iyiyim ertesi gün koku mide bulantısı öyle öyle geçiyor Rabbim sağlıcakla kavuştursun🤲😍
Ruhsuz Aysearjen47 her gün hissetmiyorum ,zaten tekme için erken sanki hıçkırık tarzı bir de böyle yelpaze gibi açıldığını hissediyorum 😍😍