Kizlar merhaba🌻 21 haftalik hamileyim.. yaklasik 1 haftadir ara sira uzandiktan sonra kalkip yürümeye basladigimda göbegim cekiliyor gibi oluyor sanki agsadan ip bagli gibi… ilk hamileliyim o yüzden hergün yeni yeni sorularla karsilasiyorum bilgisi olan lütfen yazsin🙏