Eminedmghcgllr günümüz aynı canım, benimde dün kalcam dan bıçak gibi ağrı saplandı kaldı. Ayakta kalmaktan oluyor maalesef, eşime masaj yaptırıyorum Bi iki saat uzandiktan sonra geçiyor. Bir gün ayakta kalıyorsam diğer gün çok dolasmiyorum. Ağırlık merkezi değiştiği için ağrılar oluyor demişlerdi. Magsit kullanıyorum magnezyum keşke düzenli kullanabilsem bu kadar olmayacak belki de