Annisss Gebelik şekeri çıkanlar doğumlarını etkiledi mi? Normal mi yoksa zorunlu sezaryen mi oldunuz? Tansiyonda ara ara 14/9 oldu benim bu arada o da zorunlu sezaryeni etkiler mi?
hunilimom Annisss benim etkilemedi hatta sonra düzeldi diyet yapınca tansiyon büyük de vardı ama küçükte olmadı 14-15 oluyordu hastanede evde daha düşük normal doğum oldu
Annisss hunilimom diyet yapıyorum insülin kullanıyorum yine de şekerim düzelmiyor tansiyonum da geceye doğru fırlıyor ilacı aldırdı doktor ama henüz başlatmadı normal doğuma etki eder mi bilmiyorum şeker bebeğe geçmeye başladı bir de o yüzden sordum sizin de öyle oldu mu
hunilimom Annisss insülin veya ilaçta kullanmadım ben zaten oyle çok da yüksek değildi diyette yapınca düzenli ama normal doğuma etki eder zaten tansiyon başlı başına bi sebep aslında yükselmesi