Selam kızlarrr bugün kontrolüm vardı 37+1 haftalığız doktorum bebeğimiz suyunun azaldığını ve kafa çapının büyük olduğunu söyledi benimde açılma vs yok ve çatı muayenesi yaptığında çatımın dar olduğunu normal doğumun beni çok yıpratacağını ve zor olabileceğini söyledi vajinada da genişlemen olabilir dedi istersen sezaryen gün vereyim dedi bende açıkçası her ikisinden de korkuyorum 🙈😂 ne diyeceğimi bilemedim var mı deneyimli anneler fikir verebilecek benim ilk gebeliğim olduğu için pek bilemiyorum açıkçası kişiden kişiye farklılık gösterebiliyor