sidames Merhabalar, anlayan var mı acaba doktorum baktı ama hiç yorum yapmadı merak ettim açıkçası 🫣😅
Emel_33 sidames ben netten bakmıştım 40 ve üzeri olursa içeride sancı var demekmiş sanırım 40 ın altında ise herşey normal sıkıntı yok ama tabi nette yazana göre söylüyorum 😃
sozer1 sidames bir şey çıkmamış sancı yok yani 60 ve üzeri eğer düzenli ritmik çıkarsa doğum sancısı sayılıyor
Emel_33 sidames rica ederim araştırın isterseniz ama eğer bebek hareket ediyor ise korkmayın bana doktorum öyle dedi. Ağrı kanama su gelirse ve bebek çok uzun süre hareket etmez ise hastaneye gidin 🙏🏻🙏🏻❤️