Ah ben de cok muzdaribim bu ödemlerden,parmaklarimi hareket ettiremiyorum artik canim aciyor, bacaklarim parliyor gerginlikten,37 numara ayaklarima 39numara ayakkabi terlik zor sigiyor.bu arada 33.haftamdayim.doktorum tansiyonun yuksek degilse korkma bol su ic dedi.gunde en az 2 lt iciyorum ama, calistigim gunlerde otururken daha cok sisiyorum.soguk su ile yikayip biraz yuksekte tutmak rahatlatiyor bir nebze.