@Hasretim7780 sezaryen doğum yapmış ve daha önce ameliyat olmuş biri olarak şunu tavsiye edebilirim;
Epidural olmayı isteyin, tüm ameliyatı tv izler gibi izlemek, bebeğinizi çıkardıkları o ilk anı görmek aşırı güzel :) Ağrı sızı düşünmezseniz aşırı keyifli ve kolay geçiyor. Benim öyle olmuştu 🫶