Ozgure giden varsa gitmesin bıraksın. Kesinlikle bilgisi olan bir doktor değil benim nisanimin geldiğini bile anlamadı damarın catlamistir birseynolmaz dedi dogumum baslad9gi halde beni alttan muayene bile etmedi akşamına dogumum oldu benim 34 haftalikken sebebini bile arastirmadi. Sebebini sorduğumuzda ise allahtan dedi