minkkalp Kızlar 10+5 olduk bugün sol karın boşluğunda fena bı şekilde batma hissi ve ağrı var nefes alırken agriyor yattım fakat uyuyamıyorum endiselenmem gereken bı durum mu acaba 😥
Fatos20 Normal canım o bebek büyüdüğü için karın içini genişletiyor o yüzden ağrıların oluyor ben 18+6 haftadayım şuan sol böbrek kısmında ağrım var doktor normal bunlar dedi
minkkalp Fatos20 cevabınız için teşekkür ederim içim rahatladı gerçekten Rabbim hepimize kolaylıkla atlatmayı nasip etsin inşallah 🥰