Rahim uzunluğunda kısalma varmış doktorum hastaneye yatmamı istedi iki tane iğne yaptı biri bebeğin ciğerlerinin daha hızlı gelişmesi için diğeri ise geciktirsin diye doğumu 30+1 şuan çok korkuyorum ama sancım yok şükür iyiyim hastanede yatmayıda istemedim evdeyim daha iyi beslenirim hem daha temiz bide psikolojik etkenler olmasın dedim hastanede. Böyle durum yaşayan bilgisi olan varsa anlatırsa sevinirim tabi kötü olanları anlatmayın lütfen.