mamacita_ Cicrkayyy bebek arabası baby care düşünüyorum travel tek elle kapaniyo daha almadim gidip beğendim inceledim alacağım
Ummuhan64 Cicrkayyy Biz ikisinide ebebekten aldık araba kanz model beşik anne yanı tekerlekli ahşap olan, ikisi de gayet güzel arkadaşlarım da bunlardan tercih etti
Hmyraltnts Cicrkayyy Bebek arabasını yoyko ultimate travel sistem tercih ettim bi kaç kere test sürüşü yaptım gayet kaliteli ve güzel. Tekerlekleri vs çok sağlam. Park beşik olarak da ELELE MADRE ANNE YANI PARK BEŞİK tercih ettim. Çok güzel ve kaliteli uzun yaşlar kullanılabilir bir ürün. Tavsiye ederim
Smyye1B mamacita_ Tavsiye etmem baby care bc35 titan mideli vardı tek elle port bebe üzerindeyken kapama vs güzel ozellikliydi. 8 ay kullandık . Port bebesinin bağlantı yeri kırıldı servise ulaşamadık tamir ettiremedik oylce kaldı. Yeni araba almak zorunda kaldık nacizana tavsiyem kabin boy almanız. Ayrıca çok hantal ağır bebeğiniz kucaginizdayken taşımanız çok zor
kayra21 Bebek arabası Peg Perego Book 51 çok memnunum beşiğini trendyoldan almıştım ama yaşı dolmadan küçük geldi ebebekten ahşap asansörlü karyola aldım ondan da memnunum
mamacita_ Smyye1B kabin boy tek yön fakat, birde hangi markayi arastirsam her markadan şikayetçi olan var o yüzden bence bunlarda bi şans işi
Esin1 Araba mamas papas tercih ettik biz besikde elellenin park yatagini aldik henuz kullanmaya baslamadim ama kullananlar genel olarak memnundu, insallah bizde memnun kaliriz sizde arastirabilirsiniz fikir olsun en azindan.
Prensesannesi96 4babygo bebel arabası kesinlikle tavsiye etmem alacaksanız joie alın uzun uzun kullanın ilk çocuksa hele 2. De kullanır daha mantıklı ben hiç memnun kalmadım şimdi yeniden almayı düşünüyorum … park yatağımda maccon defalarca kapattım açtım taşıdım kızım 2 buçuk yaşında hala sığıyor oda aldık şimdi kullanma sırası kardeşinde o markayı öneririm kesinlikle
Smyye1B mamacita_ Travel sistem alırsanız da servisine kolay ulaşabileceğiniz bir markayı değerlendirin bence ☺️ benimki küçük bir tavsiye ☺️
yinehamile Cicrkayyy bebek arabası kızım da Hamilton R1 kullandık cok memnundum, şimdi Allah nasip ederse oğluma devr edecem.