Ipekgunes2 Merhaba anneler 10 gün önce doğum yaptım doktorum ameliyat sonrası antibiyotik ve arveleks verdi dikiş yerimin sonu sağ tarafı ara ara sızlıyor ağrı yapıyor düne kadar içiyordum emzirdiğim için bu gün almadım doğumdan sonra arveleks kullanan var mı
Ipekgunes2 Ipekgunes2 doktorum verdi zararı olsa vermezdi diye düşünüyorum ama malum bilmiş insanlar aklımı karıştırdı bu gün almadım
Bguzeel Ipekgunes2 yani bana parol vermişti doktorum agrı kesici olarak. Çünkü biliyosunuz emziren anneninde içtiği ilaç önemli. Siz yazana kadar bende arveleks emzirme dönemi kullanılmaz diye biliyodum bu arada ama doktorunuz vermiş nihayetinde
Burcumommm Ne kadar süre kullanın dedi doktorunuz bence doktorunuzu dinleyin emzirmeniz gerektiğini onlar da biliyor ona göre veriliyordur.
Tugce-1- Emzirirken parol icilir mi doğum sonrası bana verdi dr ama smdi basım agrıyor icmedim acaba dedm dokunurmu