Bende 29 haftalık gebeyim yaklaşık 2 aydır tedavi edilemeyen idrar yolu enfeksiyonum var. Başta monurol verdi doktor içtim geçer gibi oldu tekrar başladı. Sonra tahlil yaptırdığımda idrardaki bakterilerin çoğaldığını gördü bu sefer hem monurol hemde Cec 1000 mg antibiyotik verdi. Antibiyotiği içtim 2 gün geçti tekrar akıntı devam etti. Kadın doğum doktorum vajinadan kontrol ettiğinde yoğun bir akıntım olduğunu söyledi ve Dermo- Trosyd krem ile vajinal tablet verdi içinde 6 adet vardı. Yine tableti bitirdim, kreme devam ediyorum ama maalesef akıntı devam ediyor ve acayip kaşıntı var. Şimdilik akıntı ve kaşıntı harici bir şikayetim yok, kendimi kötü hissetmiyorum ama son aylar olduğu için ve uzun süren bir süreç olduğu için korkmuyor değilim. Tedavi edilmeyen enfeksiyonun Erken doğuma sebep olduğu da yazıyor. Umarım öyle bir sorunla karşılaşmayız.