pinkioctober Benimde camdan.. Kendim çıkamam korkuyorum. Birini çağırsam onada kıyamam düşer diye,uzanmadan sarkmadan yetişilmesi imkansız çünkü .. Pis pis duruyor dursun napayım,sağlık olsun😬Bi gün binaca bi şirketle anlaşıp güvenlik önlemli dıştan sildirme yapılır umarım