Alyaderen Bugün cinsiyetimizi öğrendik çok şükür ultrason fotoğrafı atmıştım geçen hafta tahmin etmiştiniz erkek diyenler bilmiş oldu bı kizim vardı bide oğlumuz oluyo çok şükür ikisinide verene
Ayseseyittem Alyaderen hayrlı olsun cnm rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah kaç haftalık Ken öğrendiniz
Ayseseyittem Saby06 ben geçen hafta gittiğim de 15 haftada belli oluyor demişti bana rabbim tüm hamileleri kucağına hayrla sağlıkla versin olmayanlarada tez zamanda evlat sevgisi yaşatsın inşallah
Alyaderen Esracaaa cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum ama bunda aşırı bulantım var kızımda da olmuştu ama bu kadar deildi her gebelik farklı oluyo
Minik-anne06 Alyaderen ne mutlu size valla ben 16 haftalikken gittim dr.niyeyse bakmadi sinir oldum detaylı ultrasonu da 20 haftalik olunca illa sehit hastanesinde yaptir dedi cinsiyeti umarim orada ogrenirim