Benim de 1 aydir bitmeyen enfeksiyonum vardi tek kullanimlik şase kullandim iki kere, bir kere de hap kullandim hic bi sekilde düzelmedi ocean cranberry kullandim 3. gunu hafifledi suan devam ediyorum cok sukur rahatladim tabii bol bol su da tukettim.