Stas valla canım benim ilk doğumum özelde oldu eve geçmeden bana bir sprey sıktılar koca tabaka oldu dikişleri koruyomus eve geçince banyo yap dedi doktor hemen yaptım birgün sonra ama devlet hastanesinde yapmiyolarmis o spreyden bende devlette olucam ikinciyi nasıl yaparm nasıl ederim bilmiyorum