İyi akşamlar kızlar 13 haftalık gebeyim bugün ikili test günümüzdü ama ben ikili test yaptırmak istemedim ne olursa olsun bebeğimi doğurmak istiyordum çünkü ama doktor yinede yarım saatlik bir ultrasona aldı renkli bir şekilde inceledi sanırım çünkü bu şekilde de anlaşılıyormuş bebişlerin hastalığı bebeğin burun kemiği var dedi ense kalınlığı da 1.2 mm çıktı her hangi bir organında da problem yoktu yüzde 80 down değil bebeğin dedi %100 asla garanti vermeyiz ikili tarama yaptirsaydin kan alınırdı ekstra %90 down değil diyebilirdik dedi bu değerler değişmez değil mi Allah’ın izniyle haftasına göre ense kalınlığı iyi mi sizin bebişlerin nasıldı