Lyamayy canım içebildiğin kadar su içmelisin baştan beri bulantımdan dolayı yeme içmede sorun yaşıyorum 38 haftaya geldim dr 2,5 içmelisin diyor ben 2 zorla içiyorum 1,5ta bile kaldığı oluyor korkuyorum ama elimden geldiğince içmeye zorluyorum bende 34.haftadan bu yana da su içmediğimden enfeksiyon sorunu yaşıyorum alt karnım çok ağrıyor şimdi hadi normal de 34te bunu yaşamak çok erken ve korkutucuydu o yüzden su içmeye bakmalıyız Allah korusun susuz kalmasından tansiyon sorunu yaşamaktansa su içmeye özen gösterelim inşallah