shsnm_yrn Merhaba 22 haftalık hamileyim ve isim konusunda çok zorlanıyoruz öneride bulunabilir misiniz?
alimerve shsnm_yrn bende bekliyim Alparslan vardı aklımda sonradan çok sert bı isim geldi şimdi de Yusuf mu olsa acaba diyorum ama fikirlere de açığım
Pemberuya shsnm_yrn bende 26. Haftadayım henüz isim yok ortada kuzum 🤷♀️ Ömer istiyorum eşim pek istemiyor ama bakalım..
Blm26 Bizimde erkek bebişimiz olacak ismini sancak düşündük 🤗 ama demir , uygar isimlerini de beğeniyorum