Benim oğlum da vardı şükür geçti şimdi senede bire indi şuan 17 aylık şimdi bir daha gittiğimizde bir şey çıkmazsa bir daha gitmicez. Doğumdan sonra emzirirseniz kesinlikle tuzlu şeyler tüketmeyin asitli şeyler tüketmeyin gebelikteki gibi ben bunlara dikkat ettim ama doktorum sıkıntılı bir şey olmadığını söylemişti sıkıntı olacağını sanmıyorum insan ister istemez tedirgin oluyor ben geçene kadar sürekli araştır et takip ettim hep
Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin