Sedanur97 Sbaah sezeryana giriyorum sancılarım çoğaldı açılmam 2 cm sadece daha o yüzden sezeryana karar verdik dua edin lütfen
[silindi] Sedanur97 benimde 2 cm açıklık 38+3 normal doğumu bekliyoruz Allah kolay kurtarsın hepimizi 🙏🏻
Sevilay_1 Sedanur97 Hiç korkmayın hiçbirşey hissedilmiyor bile 12 saat içinde zaten ayağa kalkıp yürüyorsunuz Allah sağ Salim doğurmayı nasip etsin
Sedanur97 [silindi] benim ntsde sancılar yüksek çıktı 12 dakika da bir sancım vardı bebek kalp atısı hızlanmıştı o yüzden sezeryan dedik
[silindi] Sedanur97 benimde nts sancılar çıktı ama şükür bebeğin kalp atış hızıyla ilgili bişey demediler sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah Sizde sağlıkla kavuşun 🙏🏻 dua ediyor olacağım