Gzm__
Evet açılma muayenesi elle bakılıyor.
Evet ilk doğumumdu.
Ben doktorlar olsun, ameliyathanede ilgi, hemşireler,ebeler herkesten memnun kaldım. Her biri çok ilgili ve kibarlardı.
Evet sürekli odaya hemşireler gelip tansiyon, ateş bakıp ağrım olup olmadığını sıklıkla sordular.
Ben gebelik okulundan eğitim almıştım ihtiyacım yoktu her şey yolunda ilerledi ama yinede hemşireler gelip gösteriyorlar.