Kızlar doğumuma bisey kalmadı ben Alya ismini benimsedim istedim başka isimde içime sinmiyor anneler beğenmedi ama ben içimde kalsın istemiyorum sadece eşimin gönlü de olsun istiyorum oda bana bıraktı ama ada nasil diye seçenek sundu sizce Alya Ada nasıl olur şimdiden yorum yapanlara teşekkür ediyorum 🌺