18+3 deyim, bogaz iltihabı ve bunun yüzünden kanda enfeksiyon cıktı, doktorum klomaks verdi antibiyotik bende içim hiç rahat olmasada kullandım. Kadın doğum doktoruma özellikle sordum gönül rahatlığıyla içebilirsin deyince cokda hasta olunca kullandım