Mommdii benim oğlum tam 1 yaşına girdiği ay 2.bebeğime hamile kalmıştım. Aralarında 19 ay var. Avustralya da yaşıyorum sadece eşim ben çocuklarım. Tek başıma baktım ikisine de birisi Ayağımda birisi göğsümde olurdu çok zorlandığım zamanlar oldu olmadı değil ama şimdi oğlum 4 yaşına girdi kızım 3 yaşına girecek. Ve şimdi herkes gururla bakıyor başım dik bir şekilde büyüttüm ikisini de diyorum kimsenin bir gram desteği hakkı olmadan başardım ve bu insana gerçekten gurur veriyor.🤩 şimdi 11 haftalık 3.bebeğime hamileyim ve hala kimse yok yanımda. Eskiden 2.bebeğime hamile kaldığımda ikisini aynı anda nasıl büyütesin diyenlerden ses çıkmaz oldu.🤣 biz kadınlar çok güçlüyüz, istersek herşeyi başarırız. Kimsenin desteğine ihtiyacımız yok. Herkes onlara bağlı olduğumuzu düşünse de biz evlatlarımıza yeteriz. Elbette eş desteği de çok önemli. 3.bebeğime hamile olduğumu öğrendiğim de eşimin tek lafı bizim rabbimiz var o bize yeter biz birbirimize yeteriz hatunum demişti.🥰 işte o gün daha da güçlü hissettim kendimi. Eşin destek olduktan sonra kimsenin lafına sözüne takılma canım. Emin ol zaman su gibi geçiyor hepsi arkadaş gibi büyüyorlar. E tabi bizde kendimize en yakın arkadaşlarımızı doğurmuş oluyoruz. İlk 1 sene zorluğun olur ama 2.çocuğun da yürümeye başlayınca ikisi birden oyun oynarlarken onları izlerken diyorsun ki iyi ki doğurmuşum.♥️🤲🏻 şu an 23 yaşındayım kendimi zaman zaman çok yorgun hissediyor olsam da ilerde büyüdüklerinde en yakınım onlar olacağı için şükrediyorum. Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin. Emin ol herşey güzel olacak.🤲🏻🥰