Ozgebf 10 gün oldu doğum yapalı benim doktorum dışardandı ister doktorum ister hastanede yattığm 3 gün boyunca memnun kaldım hemişerelerin ilgisi temizlik yemek falan sadece benim bebek yoğum bakıma girdi ve sgortasız olduğumuz için bebeğin 2 gün yoğun bakımına 38 bin istediler aşırı para bu yüzden memnunyetsizliğimiz oldu hatta ineternetdede paracı falanlar gibi bi şeuler yazılmışdı hastane içim bebeğim yoğn bakmda olmasaydı çok çok memnun ayrılacakdım hastaneden