Eşi emniyet personeli olup deprem bölgesine gitmek zorunda olup dilekçe vs ile gitmeyen var mi? Benim eşim 1 kere gitti şimdi ikinciye göndereceklermiş hem hamileliğim riskli hem küçük bebeğim var hic kimsem yok ailem yurtdışında ilkinde zaten çok zorlandim ikinciye artik hamileliğim iyice ilerlemiş olacak.