Tugbabu5952 Bende 90 kiloyla hamile kaldım, çok endişe ediyordum duba gibi olacağım diye, ama öyle olmadı elhamdülillah😊 Bende de pcos var, aynı zamanda tsh’ım yüksek olduğu için hamilelik öncesinden beri hap kullanıyordum, ona devam ediyorum. Bir de gebelik şekeri çıktı, çok aşırı olmasada beslenmeme dikkat etmem gerekti.
Neticeye gelirsek şuan 35+3teyim, sadece 4 kilo aldım çok şükür 😊 biraz dikkatle siz de çok kilo almadan atlatabilirsiniz inşallah.