Bugun kontrolum vardi 20+3 gunluk gebeyim doktorum bebegin esinin asagida oldugunu ve rahim kanalinda cok cok milimetrik bir açılma olduğunu söyledi ve istirahat verdi boyle bir sey yaşayan var mi moralim çok bozuk var mi bu sureclerden gecip saglikla dogum yapan