1anne2bebek__ ear3112 8. Haftamda kullandım. Bir iğne vuruldum 12. Haftaya kadar da Progestan kullandım. Şükür şimdi 34. Haftaya gireceğiz. Dinlenmeniz stres yapmamanız gerekiyor. Sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah 🫶🏻
EbruMD ear3112 7. Haftamdan 13. Haftaya kadar haftada iki kez proluton kullandım 5. Haftamdan beri de progestan kullanıyorum 21+5iz
AysenurKck Merhaba ben ikisini de kullandım çok şükür 12 hafta 3 günlük hamileyim kanama vs olmadı bı sorun yok çok şükür
ear3112 Benimm dün akşam kahverengi akıntım oldu bugün Dr a gittim bu iki ilacı verdi bir tane iğne vermiş ve progestan vermiş düşük tehliken var demedi ama yine tedirgin oluyor insan güzel mesajlarınız bana umut oldu teşekkür ederim hepinize 😍🌸