gulsumd1 evet bugün dayanamadım ağrıdan gittim. Ters durduğu için aşağıda hissedebilirsin dedi. Ama kafa aşağıda olsa bu sefer kafa baskı yapcak bilmiyorum mantıklı mı. Ama şu var vajina da hep tekme hissediyorum. Ortadan ortadan.
Sıkıntı yokmuş ama. Normalmiş. Ağrı ve yürüyememem bile siyatik ağrılar dedi. Bol yürüyüş dedi.