kubraselcuk Kızlar çok şükür 28. Haftada oğlumuzun ismini seçtik gibi😂 Kendine güveni olan, gururlu, ağırbaşlı=ARTUN olacak kısmetse ama yanına ATA ismini de eklesek mi bilemedik.. Cevaplarsanız çok sevinirim 🥰