Byzaakan başkalarının lafları için bir canı bırakmayın. Benim 2 kedim var tüm aşıları tam ve doktorum hiçbir sorun olmayacağını hatta hayvanlar büyüyen kediler daha empati sahibi insanlar olduklarını söyledi.
Bir canı evinden, sahibinden edip vebaline girmeyin. O hayvan ne kadar strese girecek . Cahil insanları dinlemeyin.
O hayvanın vebali bir ömür sizinle olur.