Chicco aldım mükemmel ötesi sürüşü çok rahat ve en hafşf ikiz arabası zaten. Ancak yeni doğan döneminde içine puset yatağı mı ne deniyor onlardan kullanmak lazım yatılan kısım çok ince çünkü e bebekten almıştım ben ilerde mama sandalyesinde de kullanılıyormuş iyi oldu yani