Kubra1414 hayır kesinlikle sorun olmuyor benim bebeğim de öyle doğdu 2 kere dolanmıştı. Hatta doktorum kendi ipiyle kendini asmaz korkma demişti. Sadece normal doğum ile riske atmıyoruz dedi sezeryan oldum ben. Sağ salim kucağıma aldım darısı sana olsun inşallah 🙏🏻 ☺️