sedaaktas18_ Kızlar merhaba 27+2 haftalık gebeyim dün ve bugün bebeğimin hareketlerini hissetmedim dün bir iki defa hissettim ama bugün hiç hissetmedim. Normal mi ?
EsRaHa sedaaktas18_ gün içinde hissetmen lazım ben de 29 haftadayım bu hafta içinde hissetmedim bir gün endişelendim, sonra kıpırdandı ama önceden daha çok hareket ederdi günlük. Sonra normale döndü. Sanıyorum büyüdükçe de alanı daralıyor ya hareketlerinde azalma oluyor bebişlerimizin
anapanda12 İçe dönük olabilir yada çok yorulduysanız hissedemeyebilirsiniz tatlı tüketip solunuza yatın yarım saate kıpırdanmadı gerekir sabaha kadar da olmazsa bi hareket kıpırdanma hemen doktora gidin yada sağlık ocağında kalp atışı bakmanızı öneririm